Et godt menneske får ondt i fødderne

Hejza/hola/hello/habari til alle i vores solsystem!! :-)

PUHA...! Mine fødder føles som om Amin Jensen har danset stepdans på dem! - Og det er IKKE en rar oplevelse, kan jeg godt sige! Men sådan er det jo, når man er et godt menneske! Man må lide før man kan nyde ... hmm... dårlig sætning! Bare man kunne nyde og så gemme det der lidelses-noget til efter pensionen!

Jeg har været ude at samle ind i dag! (Jah, tro det eller lad være, jeg bevægede mig frivilligt :-P) Men det hele var nu ret sjovt - jeg gentager ret sjovt - for Nico var med! xD JUHU, hun har simpelthen reddet min dag med al hendes sjovhed og sødskab! (Ordene findes, men kun i den swahiliske ordbog ;)) Vi stemte dørklokker for Røde Kors i FIRE timer! - Hvilket skyldtes en lang rute, grinekramper og mangel på GPS! :)


Da jeg kom hjem, lavede vi æblemost ...! MUMS! Det smagte på højde med mælkesnitter! - og så er det ret vildt!


Såå fik jeg skrevet lidt på min "bog!" Jah, du hørte rigtigt (eller læste rigtigt!) Jeg skriver denne her fantasy-roman-dims, for jeg skal jo helst blive forfatter! Jeg mangler inspiration til navne, såå hvis
der lige er nogen, som kan snakke latin, såå skriv endelig! Jeg vil nemlig gerne ha latinske navne ;-) ... og IKKE swahiliske ... hehe :)


Lige nu har jeg bøvlet med matematik - jeg forstår virkelig ikke, hvorfor de der professore aldrig kan blive enige med mig! Selvom alle ved, at en barca-fan burde sidde klistret til skærmen og se Barca-Gijon, skal jeg nu i gang med at oversætte tysk :-) Var det en glad smiley?? :-( *Tænke, tænke* Jeg tager tysk-tingene med hen foran fjernsynet!! :-) Milde Messi!! :-)


Beklager, hvis det her indlæg er forvirrende! Det skyldes smerten i mine fødder. Hjemme ved mig skriver vi nemlig altid blog-indlæg med fødderne!  Vi har så at sige FOD på det! Altså vi er på lige FOD med com-genierne! Nu tror jeg, jeg vil vedlægge en FODnote! :-P 

Mange fodlige fodnærmende fodfæstende fødder

Hoggi!

PS. Jeg spår, at kampen ender 3-1! :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar