Statsministre, fyrværkeri og kartoffelsuppe

Hejza/hola/hello/habari du fantastiske foliot!

I dag fik Danmark sin første kvindelige statsminister, og jeg har fået kartoffelsuppe til aftensmad! :D Bare lige for at opridse de vigtigste begivenheder i dag! Angående vores første kvindelige statsminister, kan jeg kun sige ”Hurra! Og feliz cumpleaños!” (Det betyder tillykke med fødselsdagen på spansk og passer derfor naturligvis ikke ind i nogen som helst sammenhæng, men det er sådan et festligt udråb :-P)  Det er dejligt med lidt girl-power og lidt mere rød politik! (Rød er trods alt både Messis og min yndlingsfarve! ;))
– Desuden tror jeg, at den nye regering vil gavne Danmark! … eller jeg håber det! Og mon ikke også min søde facebook-ven ,Johanne Schmidt Nielsen, får lidt mere at skulle have sagt??

Til dagens næste vigtige punkt: Kartoffelsuppen var købt i Aldi og smagte udmærket.

Hmm… kedeligt indlæg, tænker du måske? Derfor vil jeg pifte det op med en af de sange vi spillede til band i dag! ”Firework” med Katy Perry. Så fås det da ikke mere storslået! Dette er en brandgod sang, der gør dig fyr og flamme, hvis du altså er en ildsjæl eller bare har lidt ildgejst eller ildhu!! xD


Tak til Mia, Søren, Drejer, Jonathan, Stokholm og ……. MIG for at have spillet sangen meget bedre end Katy Perry! hehe:-P



Spillende splattende spydige sprællemænd

Hoggi! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar