Harry Potter og Hemmelighedernes Hammer

Hejza/hola/hello/habari alle mine trofaste læsere! :-)


Først vil jeg gerne lykønske vores allesammens store idol, Leo Messi! Han scorede nemlig to mål i går - endda et på hovedstød! Jeg elsker, når han bruger hovedet! :-) WUHU!!


Derefter vil jeg gerne lykønske diiig! Du må virkelig være helt speciel sej, hvis du læser det her, hihi ;-)


Til sidst vil jeg gerne vise jer en lille film, som jeg har lavet sammen med en veninde! Den hedder "Harry Potter og Hemmelighedernes Hammer" og handler om ... nårh ja, Harry Potter og Hemmelighedernes Hammer! Enjoy and thanks for watching!


http://www.youtube.com/watch?v=bq9R_Jlo-Ig


NB: Julemanden i filmen skal forestille Dumbledore! :-)


Fantastiske film flagrende fisk


Hoggi! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar